Jyske Mesterskaber 2024

Som vi skrev om i Nytårshilsnen og siden har sagt igen og igen i klubhuset, så vil vi meget gerne, at vi – de knaldgode fotografer, vi jo er i Aalborg Fotoklub – går ud på den store fotoscene og viser det!

Og da Jyske Mesterskaber, som aktuelt er i spil, ikke blot kårer de bedste jyder med et kamera men også udpeger den bedste fotoklub, så opfordrer vi alle til at deltage i Sammenslutningen af Jyske Fotoklubber/SJF’s årlige afholdelse af Jyske Mesterskaber i Foto.

Deltagelse kræver at du går ind på linket ovenfor – eller via værtsklubben Focus i Silkeborg (se øverst til højre), og tilmelder dig og uploader dine billeder senest d. 18. februar. Man kan deltage i 5 kategorier (3 digitale og 2 i print) med op til 4 billeder i hver kategori. Det koster 200 – 260 at være med afhængigt af hvor mange kategorier, du deltager i. Husk at registrere dig som deltager fra Aalborg Fotoklub 😎

Billeder i kategorierne Print Farver og Print Monokrom skal naturligvis sendes – og det vil vi gerne hjælpe på vej. Så medbring dine printede billeder i klubben tirsdag d. 13. februar, så sørger billedsekretær Leif for samlet forsendelse.

Udover opfordring om mange deltager og drømmen om et klubmesterskab, så arbejder vi på at arrangere en fællestur til Silkeborg lørdag d. 13/4. Der afholder SJF værtsklubben Focus nemlig en udstilling med billeder fra konkurrencen.

Se lige billedet nedenfor: Kim Kristensens, aka #256, vinderbillede fra 2023 mesterskaberne. Ja, vi har faktisk den regerende JM’er i klubben 💪