Noget for dig?

Aalborg Fotoklub er en forening for og med fotoentusiaster. Medlemmernes fotointeresser er blandt andet rejse-, natur-, action-, street- og portrætfotografering. Vi spænder bredt, og der er en høj grad af hjælpsomhed omkring teknik, efterbehandling mm.

Hvis du tænker på at blive medlem, så er du meget velkommen i klubben. Du er velkommen til at besøge os et par gange, inden du beslutter dig for om et medlemskab er noget for dig.

Vi holder klubaften hver tirsdag fra kl. 19.30 til ca. 22.00. Kom gerne i god tid. Døren åbnes omkring kl. 19.00. En god aften at starte med er “Vis Dine Billeder”, hvor medlemmerne viser egne billeder. Det er en god måde at se, hvor forskellige vi er i klubben og få en fornemmelse af, hvordan vi fotograferer.

Som medlem af Aalborg Fotoklub får du bl.a. mulighed for at:

• Komme med på fototure og fotorejser
  • Deltage i fotokonkurrencer
  • Låne studiet*
  • Få adgang til rabataftaler
  • Få et netværk af ligesindede fotografer

Du er også meget velkommen til at kontakte en fra bestyrelsen, der kan give dig yderligere information om medlemskab af klubben.

*Klubbens studie kan du, når du har været medlem i 6 måneder, få lov at benytte. Dette kræver en nøgle til klubbens lokaler, som udleveres mod et depositum. Kontakt klubbens kasserer for dette.