Hammer foto: Redigering/upload

Vi åbner klubben for at hjælpe hinanden med at få fotos klar til den sponserede udstilling 100 års kunst i Hammer Bakker, hvor Aalborg Fotoklub er inviteret til at udstille medlemmers fotos fra denne skønne plet på landkortet.

Læs mere her!

Vores lokale samarbejdspartner PhotoCare i Ågade, Aalborg, hjælper vores medlemmer med at komme på udstilling i stort format.

Rent praktisk så kan vi medlemmer hver få ét 50x70cm foto trykt og sat i ramme og ikke mindst udstillet i Galleri Hammer, Grinstedvej 35, Grindsted/Vodskov, i perioden 6. til 18. juli 2024.

Din billedfil til udstillingen skal være klar i løbet af onsdag d. 26. juni.

Og ja – det er gratis for medlemmerne at være med her og få sin egen plakat først udstillet, så vist og hvem ved – måske også solgt.

Vi ses

25 jun 2024
Expired!

2 thoughts on “Hammer foto: Redigering/upload”