Aflevering 3. afd. – Vi redigerer billeder

— NORMAL KLUBAFTEN ER AFLYST– Men Leif Alveen vil være tilstede i klubben og modtage disse billeder til 3. og sidste del af klubkonkurrencen 2020, så kom bare frisk og mød ham..han gir måske en kop kaffe eller en sodavand og en snak🙂 vi kan jo være 10 sammen😆.

Aflevering Klubkonkurrencen
3. Afd. af klubkonkurrencen skal afleveres denne aften senest.

Vi redigerer billeder i klubben
Vi tænker os i bestyrelsen at vi denne aften kunne arbejde i grupper med nogle af vore egne billeder, vi er gået i stå med eller gerne vil bearbejde på nye måder og lærer af hinanden.

Klubbens medlemmer er mere end velkomne til at komme med ideer til denne aftens indhold

03 nov 2020
Expired!