Vikinger i portræt

Portrætgruppen er igen kommet i gang som en mulighed for fotoklubbens medlemmer – hver 3. torsdag i måneden.

Torsdag d. 16/11 var Vikingegruppen Lindholm Høje gæster i fuld ornat, og mange af vores medlemmer var i gang i studiet.

Vi vil gerne samle det bedste af det bedste her — både portrætter og stemning. Så vi opfordrer de medvirkende medlemmer til at følge disse links og oprette egne album med egne selektive uploads. Helst JPG, 3840 pxl på breddeste side.

Link til portrætter (opret album med dit navn): 2023-11-16_VikingePortrætter

Link til stemningsbilleder (opret album med dit navn): Stemningsbilleder

INFO: Vi planlægger at mødes med Vikingerne igen d. 20. december, hvor vi vil vise billeder og de vil servere ur-retter… (info følger)

Fotoklubben påtager sig ikke ansvar for billederne der uploades og her deles adgang til. Admin fjerner fotos, hvis der er behov eller anmodning herom.