Workshops i klubben

I går aftes blev den første Workshop afholdt; en ny månedlig aktivitet, hvor hensigten er, at mange emner og interesser kan blive håndteret på samme aften, og at medlemmer selv sætter dagsordenen.

Ofte får vi henvendelser fra medlemmer, der ønsker at vi arrangerer temaaften om billedbehandling, flash, portræt, bogredigering og -tryk, konkurrencer – you name it! Med Workshops kan det enkelte medlem selv arrangere et tema.
Og det gøres lettest ved at man på Facebook – eller i kommentarfeltet under det enkelte event på hjemmesiden (ny funktion) – skriver hvilket emne, man gerne vil have behandlet på workshoppen. Man kan også skrive et par dage i forvejen til formanden

Udover at få mulighed for at tale livligt på kryds og tværs med andre medlemmer, så er det også oplagt på disse workshops at lave aftale med andre fx. fototure, aktiviteter i studiet, mørkekammeret eller noget helt fjerde.

Vi håber, at disse workshops – typisk 2. tirsdag i måneden – bliver et tilløbsstykke!

/Bestyrelsen, 17. jan. 2024