Udstilling i Galleri Hammer

Kunstforeningen Galleri Hammers Venner stod i juli 2024 bag sommerudstillingen ‘100 års kunst i Hammer Bakker’ i Galleri Hammer i Uggerhalne

16 af Aalborg Fotoklubs medlemmer var blandt udstillerne

Udstillingens titel ‘100 års kunst i Hammer Bakker’ var med reference til de mange billedkunstnere, forfattere m.fl., der siden forrige århundredeskifte har boet og virket i det naturskønne område nord for Vodskov.

Galleri Hammers Venner har med støtte fra Aalborg Kommune, Nordjyske Bank og Nibe Festival Fonden rejst penge til, at kunstnergruppen LIV og Aalborg Fotoklub kunne krydre udstillingen med relevante værker – og Aalborg Fotoklubs partner PhotoCare Ågade hjalp os med at få billeder på væggen i plakatformat.

Fotoklubbens medlemmer bidrog med fotos der blev til deres egen plakat i ramme – og de hjalp med klargøring og nedtagning samt vagter i udstillingens åbningstid.

Se mere om din og fotoklubbens deltagelse her