
Ordinær Generalforsamling 2025
Fotoklubbens årlige ordinære generalforsamling holdes i 2025 d. 28. januar fra kl 19.00 til 21.30 (bemærk start-tidspunktet).
Programmet er følgende:
- Velkomst
- Smørrebrød til de tilmeldte
- Afvikling af Ordinær Generalforsamling 2025 – i overensstemmelse med vedtægterne §5:
1) Valg af dirigent
2) Valg af referent
3) Formandens beretning fremlægges til godkendelse
4) Kassereren fremlægger regnskab til godkendelse
5) Kassereren fremlægger budget for det kommende år
6) Fastsættelse af kontingent
7) Behandling af indkomne forslag – ingen forslag modttaget
8) Valg af bestyrelsesmedlemmer for to år. Der vælges tre medlemmer i lige år og to medlemmer i ulige år.
– På valg i år er Leif Alveen og Jens Ørnsholt. Kun sidstnævnte genopstiller. Desuden udtræder Karina Veng Rosenkvist Laursen og Flemming Junker – begge valgt i 2024. Så der skal i alt vælges 4 bestyrelsesmedlemmer.
9) Valg af to suppleanter (hvert år).
10) Valg af revisor (lige år)
11) Valg af revisorsuppleant (hvert år)
12) Eventuelt
Medlemmer bedes være opmærksomme på:
- At indkomne forslag til behandling under punkt 7 skal være formanden i hænde senest 14 dage før GF. Ingen forslag er modtaget.
- At deltagelse fra kl. 19.00 med smørrebrød kræver tilmelding senest lørdag d. 25/1. Tilmelding kan ske på Facebook, hvor der er oprettet en begivenhed – man skal registrere sig som deltager (ikke som ‘interesseret’, tak!). Alternativt kan man tilmelde sig via e-mail til formand@aalborgfotoklub.dk.
/Bestyrelsen